donderdag 22 oktober 2009

erwt: Music, then?

Het is wat ongebruikelijk, maar ik dacht what the hell... Muziek is ook kust, jatoch?

Hier eerst maar mix die ik gemaakt heb, een half uurtje waarin een breed scala aan verschillende dubstep-sounds voorbij komt, en zelfs een snufje electro.

First! by erwtenpeller

En dan mijn pronkstuk, mijn "War of the Worlds" mix. Ik heb de originele vertelling van Jeff Wayne's versie uit elkaar getrokken, gehosseled en de gaten gevuld met de diepste en duisterste dubstep die ik bezit, om zo het verhaal op mijn eigen manier te vertellen. Looptijd van ongeveer een uur.

War of the Worlds by erwtenpeller

Ik hoop dat jullie net zo genieten van het luisteren als ik heb genoten van het maken!

En ja, de mixes zijn ook gewoon te downloaden, via de player.

6 opmerkingen:

  1. leuk, heel vet en respect. Maar een beetje meer art en communicatie zou ook geen kwaad kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moet ik even iets anders gaan doen Son, anders gaat game art me tegenstaan. En dit is een prachtig medium daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. foutje. Wilde zeggen:
    Juist heel goed om even wat anders te doen dan wat je altijd doet, beperk je vooral niet tot een medium. Wat ik wilde zeggen met dat art en communicatie, was dat ik graag wat meer leven wilde hebben op dit blog. Ik zie helemaal niets meer van jullie en dat vind ik jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfff... wtf! Dit had de sickste film moeten zijn in de film historie! Met deze muziek en hoe die gast het vertelt is het een fokking brute horror film, maar neeeeeee ze moesten Tom Cruise casten...

    BeantwoordenVerwijderen