donderdag 26 november 2009

erwt: De Storm

Voor:


Na:

2 opmerkingen:

  1. Hey niels, nice ones, vooral de eerste is echt goed geworden, dat saturerende groen in het water werkt als een kurk.
    Bij de voor zie ik alleen heel veel regen, alleen geen cirkels of spetters in het water.
    En ik mis toch nog wel een mooie lichtbron, hoewel ik denk dat dat tegenstrijdig is met de mood die je wilt bereiken met je paintings.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey dude, ik vind vooral de VOOR erg tof, met die storm. De dreiging zit er goed en de geleidende elementen zitten er goed in (de mandjes).

    De tweede NA plaat vind ik minder. Het perspectief zit er nog steeds niet helemaal lekker in en dat komt door het stukje strand aan de voorgrond. Dit maakt het geheel nogal plat. het strand suggereert dat je het van een hoger standpunt ziet, maar de horizon ligt lager.Voor de rest, lekker!

    BeantwoordenVerwijderen