woensdag 23 juni 2010

Hue/2kleuren/etc

Herkansings werkje.

3 opmerkingen:

  1. Hey dude,

    Ik snap niet helemaal wat hier gaande is, misschien kun je wat meer toelichten?

    Het oogt allemaal nog wat vlak, waar komt het licht vandaan? Ook het gebruik van een compleet zwarte achtergrond is wel wat "heavy" voor het oog en het slaat hierdoor wel erg plat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Sjoerd
    Wat Tom zei eigenlijk. Om deze plaat echt te laten werken zou je een duidelijke beslissing maken in je focuspunten, jij beslist hoe je het oog stuurt; op dit moment is er geen hierarchie, maar kijk je naar alles tegelijk en dat kan je heel makkelijk oplossen door gebruik te maken van diepte. Volgens mij heeft monsieur Lefevre jullie wel uitgelegd hoe je met diepte kan werken; overlapping, atmosferisch perpectief etc, daar zit wel wat van in in je werk, overlapping bijvoorbeeld, maar er zijn nog tonnen andere manieren die duidelijk maken wat voor en wat achter zit.

    Verder netjes uitgewerkt, let wel op de anatomie van de armen van de man in het midden, die klopt niet heulemaal. Maar ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die twee dudes bovenaan nog niet eens zo gek, maar ik moest echt 3x kijken voor ik zag dat er nog een chick tussen zat. Dat blauwe gedeelte van die tweede dude loopt helemaal in haar over, waardoor dat nogal onduidelijk wordt. Daar zou ik wat meer contrast gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen