zaterdag 20 juni 2009

erwt: Woods of Wonder Sfeerschetsen.

Een berg sfeerschetsjes over een wonderlijk bos, voor mij eigen game concept waar jullie hier op het viltje in de vacantie waarschijnlijk nog wel (veel) meer over zullen zien. En misschien lezen.



Nog even als extraatje, ik ben bezig met een vernieuwing van de tag-interface aan de rechter kant van het blog. Ik zou er graag een wat persoonlijker iets van maken, met een (hele) kleine banner voor elke artiest en wie je bend in één zin. Het liefst een beetje humoristiesch, als dat kan. Als men dat naar erwtenpeller@gmail zou kunnen sturen, dan ga ik dat regelen als ik de tijd heb.
Mensen die niets inleveren maak ik zelf wel even een plaatje voor geknipt uit gepost werk.

2 opmerkingen:

  1. Hey Niels, tof om weer wat te zien van je!

    Dit zijn thumbs voor de Woods of Wonder, toch? Ik mis nog wat gekke dingen, zoals bomen met gezichten en zo op deze thumbs, maar dat komt nog wel denk ik ;)

    Ik vind vooral degene linksboven met het riviertje toch wel een van de betere, waarschijnlijk omdat deze ook het beste leest als een mistig bos. De rest oogt wat rommelig.

    Daarnaast vind ik de felle kleurstellingen super cool, en vooral de magenta/paars achtige kleurencombinaties smaken naar meer. Deze zijn nogal vervreemdend en daarom werken ze ook zo goed. MOAR!

    BeantwoordenVerwijderen