donderdag 3 september 2009

Twanneman: Ik leef weer... (ISA pulp)



Heh. Ik zei al tegen Tom dat ik een beetje het lulletje van het blog begin te worden, dus ik upload maar weer even mijn pogingen tot artistiek uiten. Twee concepten van het ISA...

Toch weer veel te weinig contrast en ze zijn beiden verre van af, maar ik had mezelf voorgenomen niet meer dan 8 uur per plaatje te doen. Daar ben ik wel in geslaagd, maar het is nog steeds veel te langzaam als je het mij vraagt. Wilde die bovenste gast ook nog een txtuur meegeven op z'n broek zoals Seph z'n asiatische chick, maar dat was echt een episch falen. Dat wijf rammelt an alle kanten, maar whatever.

Comments ten zeerste welkom.

2 opmerkingen:

  1. Overall:
    Die dunne zwarte lijntjes werken lekker samen met de coloring, ziet er slick uit. De kleuren zijn fijn gekozen alleen hier en daar wat weinig contrast en wat flets.

    De ontzettend schreeuwerigge achtergronden vind ik minder, ze lijden ontzettend af van het karakter, en daar moet het toch uiteindelijk om gaan.

    Dude:
    Ik vind z'n pose vreemd, hij staat niet helemaal lekker op z'n voeten, alsof ie keihard om gaat vallen. De rendering van z'n armen en broek zijn smakelijk, alleen ik snap de anatomische keuzes niet altijd even goed, maar daar moet tom maar wat dieper op ingaan xD

    Vrouwmens:
    Heerlijke chick, ik dig haar wel. Het vuur had wel wat sprankelender gekund en de kleuren wat dieper met wat meer contrast, maar over het algemeen, petje af voor deze vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Twan tof om weer wat werk van je te zien! :D

    Niels zei het al, de pose is misschien wat vreemd. Hij helt wat te ver over, dit lijkt me geen prettige pose.

    Qua anatomie; zn armen zijn een beetje raar. Er zit midden in zijn biceps een knik en over het algemeen komen ze nogal knokig en "bobbelig" over. Heb je je King of Fighters 12 art gezien, dat is erg smooth :) Dat had hier waarschijnlijk iets beter bij gepast.

    Z'n torso is beter, maar misschien wat te dun voor een fighter (ook al weet ik dat er genoeg kleine Thai boksers zijn die je kapot maken).

    De chick ziet er tof uit (vooral die tattoo!), en het feit dat je een backshot heb genomen vind ik ook cool (ook al ben ik wel benieuwd hoe ze ervan voren uitziet; TIETUH! o.a. lulz)

    Maar... de hand die het zwaard vasthoudt is te plat. Het zwaard gaat de diepte in, de hand niet. Maar kom op Twan, heb vertrouwen!

    En Niels had had het al over de BG's, volgende keer iets subtieler ;)

    Cheers!

    BeantwoordenVerwijderen