maandag 7 december 2009

Kapitein Baard: Een stukje ego


Ben bezig voor MYA, dacht; weet je wat? Ik teken gewoon mezelf. Dikkere vinger kan ik mezelf echt niet in m'n achterste steken volgens mij.

Anyways, hier een WIPje. Moet het shirt nog fixen en het haar ook... Ene bakkebaard is te kort kom ik net achter.

Ohja, even voor de duidelijkheid; dit is niet bedoeld als zelfportret. Meer een verzameling van opvallendheden. Zeg het maar ff voordat iemand tot de geweldige conclusie komt dat ik helemaal niet zo'n grote kin heb.

1 opmerking:

  1. He, Bram, hij is wel tof aan het worden! Maar het is nogal modderig... durf wat hardere brushes te pakken. Daarnaast let ook op de neusgaten en vleugels, hier zit meestal wel wat meer ruimte tussen. Let ook op het kraagje: Deze is wel erg strak opgezet, mag wel iets ronder. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen