vrijdag 15 januari 2010

Sonja WIP: meisje fluistert een droom in






Hoi, ik gooi maar een keertje een WIPje drop. Vandaag een uurtje vrij kunnen vinden tussen die seminar door. Man, echt fakkin veel werk, maar wel leuk.
Er moet nog heel veel aan deze plaat gaan gebeuren, compositie ligt nog niet lekker, kleuren en toon werken nog niet helemaal, maar het idee staat er. Eigenlijk moet ik eerst even die opdracht van Joeri verbeteren, maar daar heb ik nog niet zoveel zin in.

Oja, dit ben ik aan het maken voor mn seminarHoe staat het met jullie seminar?

7 opmerkingen:

  1. Die in-game dinges vind ik echt awesome, alleen the level of detail op het karakter is wel heel erg verschillend van de achtergond, waardoor ie er niet helemaal lekker in staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeih thanks, kan je die wat verder uitleggen. Hoe kan ik dat verbeteren denk je?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, de vormen simpeler maken, minder detail...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oke, op dit moment gaat het proces even te snel om daar nu iets aan te veranderen, dat doe ik dan wel wanneer ik alles op ga schonen. spanks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi allemaal, ik weet niet of jullie het erg vinden als ik hier wat post, ik ken jorry via msn en zo kwam ik dus op deze blog. Leuk om te zien wat jullie allemaal maken en opbouwende kritiek is voor iedereen leerzaam ;)

    Laat maar even weten of dit een private-blog is dan hou ik het bij het kijken-naar.

    Beetje lullig om nu wel iets te plaatsen zonder kritiek dus Sonja bij deze;
    - WIP: Het is nog een wip, maar ik vind je lijnen erg blurry, gebruik je een softbrush of werk je met een lage opacity? Misschien werkt het sneller als je eerst begint met scherpe lijnen en deze daarna opschonen. Dan is je outline wat cleaner. (bijv hardbrush met 'Other Dynamics' beide op PenPressure)

    - InGame env: Wat ewrtenpeller zegt ben ik het mee eens, je char is iets te verfijnd maar dat kan een overwogen keuze zijn geweest.
    Ik vind het vooral vreemd dat zijn/haar voetjes zo klein zijn en de gaten tussen de blokjes dan zo groot. Wel een toffe stijl trouwens, een beetje Patapon-achtig.

    So, first post > big spam.
    Ik hoor het wel van jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Mittch, jij hier. Guys mag hij erbij, als toekomstig Game At student? Ja toch?

    Dan moet je wel werk gaan posten he;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. yo yo you yo, welkom. Blog komt direct weer wat tot leven :P

    wat de wip betreft, ik werk in het begin altijd met een hardbrush met opacity jitter op pen pressure, vind ik altijd een chille manier om kleur en toon in een compositie te bepalen. Maar inderdaad, scherp is het niet als maar een beetje loopt te schetsen. Maar het is wel lekker snel als je van blobjes kleur even snel een compositie in elkaar wil beuken. Geen zorgen, daarna zoek ik mijn lijnen wel op.

    De gamegraphicding is trouwens klaar, post er wel een berichje op! Heb er helaas geen tijd voor gehad om er iets aan te fixen, maar wel bedankt voor de crits! Zal er volgende keer aan denken

    BeantwoordenVerwijderen