woensdag 20 januari 2010

Nieuwe Ridder: Absorber!

Hallo allemaal,
ik heb nog geen reacties gehoord van de rest dus hopelijk is dit geen probleem.
Eerst even wat kort over mij; Student aan het GrafischLyceumUtrecht, nu in examenjaar, in maart toelating hku-gameart. Woon in de omgeving van Utrecht.
Steekjes; perfectionistisch, gedreven (meestal..), leergierig, nieuwsgierig en een beetje eigenwijs. Vast nog meer maar dit is moeilijker dan ik dacht!

Heb je nog wat vragen stel ze gerust

Ok, ik ben een total-blogger-noob dus ik moet even alles uitvinden. Ik moest werk posten dus heb alles een beetje bij elkaar gegooid van 2009. Aantal afbeeldingen zijn entries voor contests op het web.

Ok nu nog even uitzoeken hoe ik zo'n toffe button maak met mijn naam erin.
Publiceren... Hopelijk sloop ik niet gelijk de hele blogpagina - TestTest!

5 opmerkingen:

  1. Welkom bij de vilt, tof om weer eens een nieuwe naam te zien.

    Is die plaat met die apen voor MonkeyBizniz toevallig? Stijl komt me bekend voor.

    Anyway, hoop meer werk te zien en succes met je toelating.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de apenplaat had ik gemaakt voor de Monkey's dus goed gezien. Ik ben niet van plan om hier alles te droppen (studies etc.) want dan wordt het een grote spamaanval. Ik zal kijken wanneer ik wat tof werk heb om te showen.

    Weet jij hoe ik ook aan zo'n tags-button kom?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey absorber,

    Dat is best een gave compilatie van werk die je daar zo eventjes neergooit. Ik neem aan dat Tom je heeft uitgenodigd deel te nemen?

    Wel handig dat ie dan ook even uitlegt hoe alles werkt enzo, hehe.

    Als je weer eens iets leuks post zullen we wel wat dieper ingaan op je werk, nu zeg ik gewoon: leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom Mittch :) (met dubbel 't' guys.)

    BeantwoordenVerwijderen