zaterdag 6 februari 2010

Tom: Deathcab comic!

1st concept sketch characters
Hallo luitjes!
Deze had ik nog liggen, en ik gooi hem er maar op. Ja, je merkt het al, ik ben er niet helemaal trots op. Dit was een typisch gevalletje "kwantiteit boven kwaliteit", en dit gegeven uit zich vooral in de laatste pagina's. Volgende keer gewoon minder pagina's maken! Maar ik heb er wel veel van geleerd. Vooral over shots, scriptschrijven (bedankt Bram!), character design en verschillende emoties tekenen. En hoe ongelofelijk moeilijk dit is :)

Hier is de comic!

4 opmerkingen:

  1. Hey Tom,
    lekker stijltje, geeft een beetje het gevoel alsof je in een krantenknipsel kijkt :P Ik vind de personages een beetje slordig en statig, de uitdrukking komt niet helemaal uit, je mag het best wel wat overdrijven. Het verhaal vind ik heel boeiend, leest lekker weg ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm... over die overdrijving heb je misschien gelijk, maar het was geenszins een dynamisch of energiek verhaal. Het moest allemaal wat subtieler. Misschien heb ik daar wel wat in overdreven! :P bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Where's mah supah writah creditz!?

    Nee, tof ding geworden man. Laatste shot is dope!

    Eén dingetje wel... Nergens uit je shots blijkt dat t glad is. Geen sneeuw, etc. Het kan net zo goed een zomer avond zijn als een winter nacht. Details dude! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. crap dude... kut je hebt gelijk XD. En hierbij krijg je je credits :D:D:

    BeantwoordenVerwijderen