Hey Seph, cool. Ik snap alleen die hoekjes bij zijn mond niet helemaal. Als ik hem van veraf zie oogt het als tever doorgetrokken mondhoeken, maar als ik dan dichtbij kijk dan is dat dan weer niet zo. Verder kan je misschien wat meer met zijn uitdrukking doen, hij kijkt nu een beetje alsof hij een puppy ziet en niet weet hoe hij ermee om moet gaan, maar dat komt ook omdat die mondhoeken zo afleiden.
Ik ben het grotendeels met Sonja eens, de mondhoeken vragen veel aandacht. Kijk of je nog iets kan doen met expressie, klederdracht en achtergrond, hoe simpel dan ook. :)
ik vind de mondhoeken wel vet, geeft karakter. Als je toch voor karakterdesign gaat probeer dan eerst een mini-universumpje te beschrijven voor ons. Hebben we wat meer referentie. Nu is t gewoon een hoofd
Als het characterdesign is raad ik je aan om het hele lichaam te tonen voordat je het hoofd gaat maken. En die mondhoeken kunnen inderdaad vet zijn, maar dan moet je ze wel echt doorvoeren en zorgen dat de lippen leesbaar blijven, want nu lijkt het van ver alsof hij een hele grote onderlip heeft.
Grappig dat je bij de laatste twee op een of andere manier wat van jouw eigen hoofd in de portretten terug te vinden in. Is dat toeval? Of bedoeld? Ik heb zelf altijd snel de neiging om bepaalde lichaamseigenschappen van mezelf te tekenen, niet altijd zo bedoeld.
Hey Seph, cool. Ik snap alleen die hoekjes bij zijn mond niet helemaal. Als ik hem van veraf zie oogt het als tever doorgetrokken mondhoeken, maar als ik dan dichtbij kijk dan is dat dan weer niet zo.
BeantwoordenVerwijderenVerder kan je misschien wat meer met zijn uitdrukking doen, hij kijkt nu een beetje alsof hij een puppy ziet en niet weet hoe hij ermee om moet gaan, maar dat komt ook omdat die mondhoeken zo afleiden.
Ben benieuwd hoe deze uitloopt!
Ik ben het grotendeels met Sonja eens, de mondhoeken vragen veel aandacht. Kijk of je nog iets kan doen met expressie, klederdracht en achtergrond, hoe simpel dan ook. :)
BeantwoordenVerwijderenik vind de mondhoeken wel vet, geeft karakter. Als je toch voor karakterdesign gaat probeer dan eerst een mini-universumpje te beschrijven voor ons. Hebben we wat meer referentie. Nu is t gewoon een hoofd
BeantwoordenVerwijderenAls het characterdesign is raad ik je aan om het hele lichaam te tonen voordat je het hoofd gaat maken. En die mondhoeken kunnen inderdaad vet zijn, maar dan moet je ze wel echt doorvoeren en zorgen dat de lippen leesbaar blijven, want nu lijkt het van ver alsof hij een hele grote onderlip heeft.
BeantwoordenVerwijderenGrappig dat je bij de laatste twee op een of andere manier wat van jouw eigen hoofd in de portretten terug te vinden in. Is dat toeval? Of bedoeld? Ik heb zelf altijd snel de neiging om bepaalde lichaamseigenschappen van mezelf te tekenen, niet altijd zo bedoeld.