maandag 26 januari 2009

Jor: character designs

hier is mijn tekeningetje

3 opmerkingen:

  1. Hey dude,

    Ja wat valt er nog te zeggen? Ik vind ze supervet geworden, voornamelijk de grote magool ;P Prachtige vondsten dat stopbord en die skateboards!

    Alleen 1 dingetje: Hoe dat meisje d'r linkerhand op haar rug heeft, dat is anatomisch niet mogelijk. Of de apocalyptische wereld heeft haar aangetast of zoiets :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de style van je concept echt hard, het feit dat je zoveel recyclet, brilliant. Het valt gewoon op.
    Je zou de jongen en het meisje alleen wel wat meer karakter kunnen geven in het gezicht, qua kleding zijn ze heel herkenbaar, maar hun gezichten ogen heel algemeen en onfamiliair. Ik vind het voor de rest een goed over nagedacht en een cool uitgewerkt character design. Waar blijft je environment trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja beter post je die toch nog even, of je het nou in je portfolio hebt gezet of niet... Want hijs best tof.

    Zie ik daar een Hello Kitty schort bij dat vrouwke? Dope.

    BeantwoordenVerwijderen