vrijdag 30 januari 2009

erwt: dubstance.6 flyer



10 opmerkingen:

  1. Ik zie net zelf al dat ik even nog een datum op de voorkant moet zetten... Ik denk ik plaats er even een berichtje over, dan vergeet ik het niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey dude, de character ziet er zeker tof uit! :D
    Leuke vondst, die box in de duikershelm.

    Ik weet niet hoever je bent, maar ik heb nog wat feedback voor je: Qua layout vind ik het nogal rommelig overkomen, als ik heel eerlijk mag zijn. De character is duidelijk de focus, en hierdoor dansen de namen een beetje rond op de flyer. Ze zijn duidelijk ondergeschikt in de rangorde, ook omdat ze zo klein zijn weergegeven.

    En het was onderwater toch? De warme kleuren op de achtergrond zijn tof, maar een wat vreemde keuze ism het duikerspak thema. Ook word ik naar de groene hoed getrokken vanwege het contrast met de achtergrond.

    Hopelijk kun je hier wat mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjaa, tis misschien niet onderwaterachtig, maar ik vind je achtergrond echt superfijn.
    Ik snap alleen die plus niet helemaal.. mwe
    En die duiker is supersexy en wat tom al zei, die hoed trekt al je aandacht, ik weet niet of dat de bedoeling is, bovendien lijkt ie te glimmen aan de bovenkant. Misschien kan je die dus wat groffer maken zoals de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja sorry, wéér een verkeerde google account gebruikt om te posten...

    Enfin, ik heb em geupdate, dit is de laatste versie, goedgekeurd door de jongens van dubstance, nu is het wachten op goedkeuring van de club...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey dude!

    Stukken beter!De achtergrond heeft een betere feel van onderwater en de hoed is nu wat minder opvallend. Ik vind vooral de poster goed gelukt.

    Tops!

    p.s= ik heb laatst van Derek gehoord dat je mijn flater met mijn jas op het Dubstep forum hebt gepost. Fokking aap dat je bent! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jonge, dat soort dingen zijn toch niet erg? Elk feest gebeurd er wel zulke shit man...

    Je krijgt er hooguit een boks voor.

    En thanks voor de props man. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. enneuhh tom wil je me nou nog effe aanmelden voor t bierviltje, want ik kan nog steeds geen dingen posten, en ik wil dolgraag wat posten voor feedback!

    sonsonsonrebelrebelrebel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beter stuur je tom gewoon even een e-mail of sms in plaats van de blogreacties vol te cloggen... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa heeeel veel keer gedaan
    volgens mij word ik al biiiijna toegevoegd..

    BeantwoordenVerwijderen