zaterdag 11 juli 2009

5 opmerkingen:

  1. Neppe japanse troep of niet, het is weldegelijk goed uit de verf gekomen. Zoals vaak. Er zijn wel dingen om op te mierenneuken maar eerlijk gezecht niet zo'n zin an :P

    Goed gedaan hoor jonge. Nu weer wat leuks maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vet dat je weer eens wat post!
    De stijl van het meisje links voorin wijkt af vande rest, maar moet zeggen dat ik het voor wapanse cliche sheisse heerlijk vind om naar te kijken.
    Alleen jammer dat je alles zo over elkaar heen hebt geplakt, van die blonde chick links zie je amper iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal als alles af is ze wat netter rangschikken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Jor, hoest? Tja er is al veel gezegd en met het meeste ben ik het ook wel eens. Ik had het er gister nog met Bram over, en het kwam hier een beetje op neer;

    Mooi uitgewerkt, maar verder doet het niet veel met me. Ik doe niet af aan je techniek (zeker niet!!!), maar dat heb ik gewoon met Japanse meuk. De characters en designs zeggen me gewoon niet zoveel. Het lijkt allemaal zo bij elkaar geraapt.

    En nu weer typische Jorry shit maken. Hahhaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dude, Bram heeft een verhaal verzonnen... tis te vet!

    BeantwoordenVerwijderen