vrijdag 17 juli 2009

Sonja: Vissenverzamelaar





edit: Herrooh, Jorry heeft een paintover gemaakt voor me, aan de hand van Tom zijn comments. Mucho Grazias! Ben vandaag thuisgekomen van vakantie en heb direct geprobeerd het toe te passen, samen met een andere reactie van t imaginefxforum en heb een beetje met kleuren gespeeld. Dus hierboven is de nieuwe versie. Shoot me if necessary ofcourse!




Hey guys, bierviltje is weer lekker tot leven gekomen.
Ik ben een tijdje bezig geweest met deze schone dame hier, voor mn isa. Veel geleerd over kleuren in de hand, dat was echt pittig. Veel tijd besteed aan details van de vissen wat sneller was geweest als ik er een brush voor had gemaakt, maar het lukte steeds niet dus 'dan maar zo'. Heb heel veel aan de compositie gedaan en veranderd, vooral voor de focus. Heb op het imagineFXforum veel meningen en kritiek gevraagd. Ben er erg tevreden over op het moment.
En morgen op vakantie!

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit son! De kleur en diepte komen echt lekker naar voren, het doet heel plastiesch aan. Geil mondje. Details rond de ogen zijn gaaf. Ik heb er eigenlijk... Niet echt iets op aan te merken. Dus.

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeej,
    heb wel nog even de wangen wat boller gemaakt en wat kleur uit het gezicht gehaald, het was een beetje te.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Son, ik had je al ge'SMS't, en het is een zeer toffe plaat geworden. Wat ik nu ook ga doen is mieren anaal penetreren.

    Ik word zelf erg getrokken naar de hand, deze heeft iets... "lompigs", kan er niet helemaal mijn vinger op leggen. Waarschijnlijk omdat ik geen vrouwenhanden heb, heb ik zelf geen goede referentie, maar er is iets mee.

    Ook heeft de middelste vis in de plaat best wel naar voren springende ogen. Het contrast is daar heel hoog net zoals bij de vis bij haar oor. Op zich is het niet erg, maar ze zijn voor een onderwaterscene denk ik net iets te scherp.

    Toppiejoppie :)

    BeantwoordenVerwijderen