vrijdag 6 februari 2009

erwt: Ruth Portrait























Ik weet niet of het de bedoeling is dat we ook af en toe een klassiekertje uploaden, maar toen ik toms portret van hals zag dacht ik; fuck het maar.

Deze is nu alweer iets meer als een jaartje oud, en de eerste keer dat ik er écht voor ging zitten om een portret te gaan maken. Het heeft destijds lang geduurd en ik heb veel met verschillende brushes gekut, maar uiteindelijk vond ik iets wat werkte. Ik ben nog steeds ontzettend trots op deze plaat, en heb eigenlijk sinds dien niet echt meer zo'n mooie complete plaat afgeleverd...

Word misschien weer eens tijd, eh?

2 opmerkingen:

  1. Hey dude, het is zeker niet erg om oud werk te posten. Af en toe is reflecteren zeker niet slecht.

    Voor de rest valt hier eigenlijk weinig te zeggen denk ik. Juist omdat je referentie heb gebruikt is dit zo'n treffend portret geworden. Zeker iets wat je nog wel vaker kan doen jah :)

    BeantwoordenVerwijderen