woensdag 18 februari 2009

Sonja's eerste animatie





Jaa, ik heb hem net af en dit is mijn eerste echte animatie ooit, super grappig. Gewoon mezelf geanimeerd! Ook direct een beetje met kleuren lopen toveren, heerlijk. Ik pas de wenkbrauwen morgen nog effetjes aan, maar voor de rest ben ik heel erg tevreden. Ik heb het gemaakt in adobe photoshop en image maker ofzo, geen idee, stond op mn moeders computer. Vond het wel lachen dat ik het allemaal direct begreep. Gewoon een basis onderlaag en de bewegende delen apart ingekleurd. Heb het lekker artsie gehouden, dat leek me wel grappig.
Het is uiteraard niet zo bewegelijk soepeltjes als erwt zn naamtag, maar daar kom ik wel overheen ;)

4 opmerkingen:

  1. Ik vind em prachtig son, maar ik zou wel graag een keer een versie willen zien zónder dat pamela er tussendoor piept.

    Ook kan je bij je volgende animatie iets meer met versnelling en vertraging spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sonja,

    Hartstikke tof ding en leuk dat je er zoveel moeite erin hebt gestopt, dat siert je :)

    Voor de rest ben ik het met Niels eens, het oogt nu nog wat statisch. Probeer iets gekkers en voornamelijk dynamischer voor de volgende animatie. Cheers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. merci doekouh
    heb al een heel spacend idee voor de volgende. Wordt knallen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmm lekker hoor

    niks meer aan doen! haha nee er is altijd wel wat maar volgens mij staat alles hierboven al

    BeantwoordenVerwijderen