woensdag 25 februari 2009

Sonja: little lucky





eerste serieuze stap in photoshop

5 opmerkingen:

  1. Hey Sonja,

    Het is een leuke plaat geworden. Leuk dat je er een beetje een gestileerd sausje eroverheen heb gegooid, dat doet je werk goed.

    Er zijn wel wat gekke dingetjes. Bijvoorbeeld de waterlelies, die had je zelf wel kunnen tekenen. Nu vind ik ze nogal een beetje misplaatst.

    Als je een texture gebruikt voor een onderdeel van je plaat, gebruik dan een hogere resolutie. Je water ziet er nu heel pixelachtig uit, wat de magie een beetje weghaalt. Dit geldt tevens ook voor de bomen op de voorgrond. Ze worden wat modderig en pixelated.

    Wat ik vooral leuk vind is de feel van dit magische tafereeltje, heel erg leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt :D zal die ervaringen meenemen naar de volgende keren dat ik textures ga gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat tom zegt...
    Ik vind dat turkooise glowlicht heel goed gekozen. En ze heeft rood haar! Woei

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rood haar vind ik uber sexy bij meisjes en bovendien satureert het zo lekker en valt ze wat meer op. Jaja, neem de lessen van joeri braaf met me mee ;)
    Had dr trouwens ook nog een animatie van gemaakt, daar heb ik het water wat meer uitgewerkt.
    http://student-kmt.hku.nl/~sonja/animatieson.gif
    let maar niet op de animatie zelf. Dris een beetje te makkelijk over gedaan.

    Maarre is Van Vuure een koningsnaam? never knew that!

    BeantwoordenVerwijderen