maandag 16 februari 2009

Tom: Niels plaat!

Hey dudes,

Hier is de plaat die ik voor mijn gabber Niels heb gemaakt :)
Er zitten een hoop grapjes in natuurlijk en je moet Niels een beetje kennen wil je ze er allemaal uithalen ;)

Deze plaat heb ik vrijdag in iets van 6 uur gemaakt of zoiets, niet echt meer bijgehouden na een bepaald punt. Er zitten wat dingetjes in, maar over het algemeen ben ik erg blij mee en was het een zeer leerzame plaat.

Nog gefeliciteerd, ouwe reus! Nog vele mooie jaren met je trouwe bal- en wacompen!

5 opmerkingen:

  1. Ey, box terug! En ik wil ook een mooie tekening! Een enige echte erwtenpeller ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waarom heb ik geen tekening gekregen :O

    :P
    nee ik vinnum egt heeeeel awesome! ben dr een beetje verzot op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vrees dat Tom hiermee een traditie begonnen is...

    Maar Son ik beloof je, ik maak nog wel een keer een tekeningetje voor je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jongens, ik vind het helemaal top wat jullie hier doen!!!
    Ik heb een linkje op mijn weblogje naar jullie blog gezet.
    Groets.

    BeantwoordenVerwijderen