maandag 9 maart 2009

Tom: Banner & grijze schaal :D

Hey dudes en dudettes,

Hier is dan mijn banner. Ik had weer eens zin om iets heerlijk grafisch te maken, dus iets met typografie en stilistische karakters. George Romero, zombies en voornamelijk slechte smaak waren de voornaamste inspiratiebronnen voor dit stukje.

En omdat Bram ernaar blijft zeuren is hier nog een grijze schaal van laatst ;-) Begonnen zonder lijnen en iets van 30 minuten werk. Ik vind het nog steeds lastig om zomaar vanuit een blob te werken, het geeft zo weinig houvast.

Cheers!

p.s= Banner: alles is nogal klein, maar ach 650px bij 150px is dan ook niet veel. Ook het langgerekte formaat was iets waar ik vooral in het begin mee aan het strubbelen was, maar later ben ik gewoon gegaan met die banaan.

p.s2=Blogger verneukt mijn .jpg's, WTF?

5 opmerkingen:

  1. Zombies, blood en een victory girl... Wat wil een man nog meer?

    Ik weet het, meer banners met victory girls!!!

    Enneh... Waar blijft die grijze schaal dude?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik wel een mooie voor Twan :P

    Maarre super coole style, heb je dat allemaal met illustrator gedaan (en n beetje ingekleurd met photoshop?) vind de vormpjes cool :D

    Ja, ik ga echt eerst effe mijn art afmaken. Heb er net een af in t vumc styletje, moet dr nog twee doen. En daar ben ik wel effe mee bezig!

    Maar wanneer dat af is ga ik ook an n banner beginnen! hoop eind van de week.



    tis inderdaad n snelle greyscalem but i like, geen referentie gebruikt? hij heeft best wel n laag voorhoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof werk man, al helemaal zonder lijnwerk. Thumbs up. We gaan binnenkort ff een middagje met de kookwekker zitten zodat ik flink kan leechen.

    ff een vraagje; gewoon harde brushes gebruikt of wat?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bannert = awesome

    Grijsschaal is een leuke oefening, werk aan het weergeven van huid, bitch. maar dat wist je wel want je zit al aardig dichtbij begrijp je

    BeantwoordenVerwijderen