donderdag 12 maart 2009

JDizzle: Project shizzle





Hier nog wat project werk...

2 opmerkingen:

  1. Hey Jordy,

    Eindelijk a sign of life! Tof werk wat je laat zien en het ziet er ook naar uit dat het een leuk project is.

    Probeer alleen wel een beetje op te letten dat je je brushes niet te duidelijk laat doorschijnen. Jorry wees me hier ook al op tijdens de seminar. Op dit moment maken ze echt je paintings.

    Daarnaast op het onderste plaatje is de compositie nogal onsamenhangend. Er gebeurt veel, maar ik word er niet bij betrokken.

    Ik vind je wel je bovenste painting met het gewaagde regenboog kleurenschema erg tof, er zit een hoop diepte in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tom heeft weer gelijk...fuck you Tom
    Verlies je niet in je brushes. Of moet ik zeggen verlies je niet in je matbrushes5. Ik haal ze er zo uit. De brushes werken voor jou, jij niet voor hen. Dit geeft wel aan dat je in ieder geval lekker los bent, als je begrijpt wat ik bedoel. Gebruik dat!

    De bovenste is het best. De blauwe lichtjes zijn een mooie touch

    BeantwoordenVerwijderen