donderdag 12 maart 2009

JDizzle: Nog wat persoonlijk werk...



2 opmerkingen:

  1. Persoonlijk werk, altijd leuk :)Leuk om hier ook weer de variatie te zien in de posts te zien.

    Persoonlijk vind ik de gnoom het beste werkje, de uitdrukking zit er goed in. Ook de zachte uitwerking ziet er smooth uit, iets wat ik in je andere werk ook veel zie.

    En niet zo blijven spammen heh! Ik blijf typen zo :P

    Vergeet ook niet op de andere werkjes op het blog te commenten, iedereen waardeert dat zeer!

    p.s= ik kan helaas niet die WC plaat goed bekijken, die moet je ff herposten! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de gnoom is je beste werk op dit blog tot nu toe. De wc kerel kan ik helaas niet goed zien maar als je de schaduw scherper had gemaakt was ie een stuk interessanter. De bovenste wordt een beetje uit elkaar gerukt door de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen